Amazing kaayo akong gi order gaina nga burger with fries pastilan worth it kaayo gyud di kamahayan dira pang 1 person ang mo kaon pwede 2 person gyud lami og nindot ang ambiance sa sulod. Highly recommend mo balik pakog order dara
HIGHLY RECOMMENDED THIS STORE!! SUPER SARAP AND Super Tasty awarded on contest a BURGER AND fries And to be honest expected na lami jud sya unsa pa enyu gebuhat order na!
Absolutely love it! Best purchase ever.
Great customer service :)
Finger-lickin' good in Malaybalay :p
Amazing kaayo akong gi order gaina nga burger with fries pastilan worth it kaayo gyud di kamahayan dira pang 1 person ang mo kaon pwede 2 person gyud lami og nindot ang ambiance sa sulod. Highly recommend mo balik pakog order dara
HIGHLY RECOMMENDED THIS STORE!! SUPER SARAP AND Super Tasty awarded on contest a BURGER AND fries And to be honest expected na lami jud sya unsa pa enyu gebuhat order na!